Orange rotunjeste oferta

Orange a lansat astăzi în zonele urbane din țară (peste 90 de oraşe) gama de servicii pentru acasă: Orange Home Net, cu internet fix prin fibră optică, Orange Home TV cu televiziune prin cablu și Orange Home Fix pentru telefonie fixă, la care se adaugă serviciul Orange Smart Home, pentru o experiență convergentă completă.
Acestea erau deja disponibile din faza pilot în Cluj-Napoca, Iași și Timișoara.

Orange Home

Exista un pachet dedicat de soluții IT&C pentru companiile mici şi mijlocii, împreună cu internet prin fibră optică, router şi amplificator de semnal Wi-Fi inclus. Ceea ce suna bine.

„Prin extinderea gamei de servicii, oferim clienților noştri posibilitatea să aleagă un singur furnizor care să integreze cu succes tehnologia în viața lor de zi cu zi” a declarat Liudmila Climoc, CEO al Orange România.

Asta imi aduce aminte de momentul în care am avut eu nevoie sa discut cu un operator de la Orange. Și nu am putut să sun decât pe un numar taxabil, unde băiatul de la call-center (îmi pare rău că nu i-am retinut numele) mi-a spus ca nu îmi poate rezolva problema, după ce am explicat-o în fel și chip, pe banii si pe nervii mei – iar cand i-am cerut să îmi dea legatura la un superior mi-a spus că nu mai e niciun superior (era trecut de ora 18). Apoi m-a pus pe hold (tot pe banii mei) și pe urmă mi-a închis. Știu ca la call-center sună tot felul de oameni, cu niveluri diferite de înțelegere și de exprimare, știu că este o muncă dificilă, dar totuși…

 

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

