Logitech se rebrenduieste

image

Logitech dezvaluie cea mai mare transformare de brand din istoria sa. Luand naştere ca o companie tech, Logitech poziţionează astăzi design-ul în centrul existenţei sale. Compania a reuşit să dezvolte un portofoliu de produse care reprezintă mai mult decât simple periferice pentru PC, cât şi dispozitive care îşi găsesc funcţionalitatea în viaţa de zi cu zi a fiecăruia dintre noi.

image

Brandul reflectă noua viziune a companiei printr-o paletă de culori proaspete şi un logo reconceput. Un nou brand va fi creat pentru cele mai noi categorii de produse: Logi.

image

Începând cu 2013, Logitech a lucrat  la reinventarea companiei prin inovarea produselor sale. Cele mai noi dispozitive reprezintă o expresie ale acestor schimbări, Logitech aflându-se în proces de schimbare a identităţii de brand. În următorul an, promite Logitech, veţi recunoaşte noile culori îndrăzneţe şi design-uri simple pe Logitech.com, pe platformele de social media, ambalaje şi display-urile in-store.

Anunțuri
Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s