Ce este opțiunea de Un Tera de Net de la Telekom

De fapt nu este o optiune in sine, ci un bonus la una din optiunile Extra Date M, L, XL sau BlackBerry Fast Access. Este un experiment al celor de la Telekom.

Cea mai buna solutie pentru a pune mana pe acest bonus este sa activati optiunea Extra Date M care costa doar 6 euro. Eu o am pe cartela și am sa va povestesc ce am descoperit eu despre acest experiment Telekom. Pentru cei care au chiulit la informatica vestea buna e ca 1 Tera = 1024 GB. Care se adauga la 1 GB pe care il primiti in optiunea Date M. Deci in total Telekom va pune la dispozitie 1025 de GB de trafic la viteze 4G. Si cam aici se termina vestile bune.

– oferta este valabila doar pentru cei din Bucuresti si Ilfov.

– nu am avut niciodata, in Bucuresti fiind, conexiune 4G; aici trebuie sa fie cea mai buna acoperire 4G. Nu s-a conectat deloc la retea in modul 4G.

– bonusul este valabil pana la 15 septembrie 2015; dupa care se sterge orice bit de trafic neconsumat

– bonusul se poate activa o singura data pe un numar de telefon;

– prima data se consuma trficul inclus in Extrea Date M; cei de la customer service Telekom nu prea stiu sa iti spuna la ce numar poti sa verifici traficul ramas din bonusul de 1 tera; ce am descoperit eu este ca pana nu se termina primul giga nu sunt disponibile informatii despre bonusul de un tera. Apoi, in ciuda informatiilor date de cei de la Telekom, doar un singur numar scurt merge: *134*4#

– vitezele obtinute sunt cele normale pt 3G: la ultimul test viteza de donwload a fost de 6,81 Mbps iar cea de upload, cam sub norma concurentei, doar 0,62 Mbps.

Pe masura ce o sa mai am informatii depre acest serviciu care pe hartie atinge viteze de peste 100 de Mbps o sa revin. Oricum, chiar si asa, merita sa aruncati 6 euro, daca nu platiti deja 10 – 15 euro la abonament pentru 500 de MB de net mobil. Este cel mai mic pret platit pentru net mobil din tot ce ofera companiile de telefonie mobila.

Acest articol a fost publicat în Telefoane mobile și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

