The Search

Azi am fost la film. Am vazut The Search de Michel Hazanavicius.

image

Si am decis sa va conving sa il vedeti. Daca aveti copii, lasati-i acasa. Dar mergeti sa il vedeti. O sa va lamuriti ca nu sunteti asa cum credeti, ca nu sunteti niste oameni buni, ca nu sunteti painea lui Dumnezeu, ca in fiecare dintre noi zace un monstru. Si ca e asa de usor sa fie trezit. Este vorba de razboiul din Cecenia si despre cat de atenti am fost la el. Va amintiti? In 1999 mureau oameni. V-a scapat faza, cel mai probabil. Nu am sa va spun ce se intampla in film, pentru ca asta urasc cel mai mult la criticii de film. Dar pot sa va spun ca este despre oameni si cum se transforma ei in viata, cum viata te preschimba in ceva ce nu ai crede ca o sa ajungi. The Search este un film cu o poveste foarte buna si foarte bine spusa, un film pe care il crezi inca de la primul cadru.  E de vazut.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

