M5350 de la TP-LINK

imageSupranumit „piatra”, M5350 a fost rezolvarea multor probleme legate de internetul mobil. Am sa va spun povestea mea. La un moment dat, ani in urma, am ramas fara furnizor de internet acasa. Cum e romanul, descurcaret, am gasit o retea wifi care era destul de puternica la mine in casa, am cautat proprietarul si am cerut parola. Si am avut net. Dar aceasta nu era o solutie de durata. Asa ca am inceput sa caut oferte de internet. Nu stiu cum se face ca nu de pe net am aflat despre oferta celor de la Vodafone care aveau un stick usb cu net broadband pentru laptop. Era 11-12 euro. Perfect pentru mine. L-am luat si l-am folosit cateva luni pana cand mi-am tras net pe cablu. Si asa se face ca aveam un stick de net pe care nu il mai foloseam. atunci mi-a venit o idee geniala: sa folosesc sim-ul intr-un telefon inteligent. Zis si facut. A durat un pic pana am gasit setarile corecte, pentru ca nu merge din prima, dar am pus internet nelimitat pe un telefon mobil cand toti prietenii mei aveau maximum 500MB de trafic pe mobil. Apoi ofertele s-au multiplicat si diversificat si acum nu mai pare o mare realizare. Dar a fost. In timp telefonul in care aveam sim-ul de net a cam imbatranit. Bateria nu mai tinea, aveam nevoie de net pe alte telefoane asa ca faceam des mobile hotspot si toata tevatura asta devenea enervanta. Incet am ajuns sa folosesc tot mai putin netul mobil, desi il plateam luna de luna.

Apoi am dat peste M5350. Am bagat sim-ul in el (dimensiune normala, sim mare) si deja ma gandeam ca trebuie sa ii bag setarile, ca trebuie configurat pe calculator… Dar, surpriza… A mers din prima, fara sa fie nevoie sa ii fac eu ceva. A aparut Connex pe ecran si gata.image

Acum ca am undispozitiv, cu o baterie care tine peste 6 ore de folosire intensiva, la care se pot lega pana la 10 terminale viata mea s-a simplificat. Cine ma cunoaste stie ca am multe telefoane. Si cu cele de test si cu tabletele, era destul de complicat. Acum stiu ca daca am baterie la un mobil, am si net pentru el, fara sa fie nevoie sa schimb sim-uri. Pe ecranul router-ului mobil 3G apare si traficul instant si cel total. Lucru foarte folositor la folosirea de lunga durata.  „Piatra” sta acum in rucsac si imi da net pe toate telefoanle. Se incarca pe micro usb, mufa clasica de smartphone, asa ca poate sa se alimenteze in orice birou, cu incarcatorul oricui, in orice bar cu incarcatorul tau sau in masina cu incaratorul auto. Ba chiar se poate incarca si in rucsac de la o baterie externa, in caz de extrema urgenta. Pana acum nu a fost cazul.

Si mai trebuie pusa la socoteala si latura altruista a „pietrei” – poti sa dai net oricui, oricand e nevoie. Uneori poate sa insemne mult.

Acest articol a fost publicat în Telefoane mobile și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la M5350 de la TP-LINK

Lasă un răspuns

