Oare?

Faceam un test cu Fuji XE1 pe care mi l-a pus in brate F64 si in fuga calului vad un semn pe jos, un semn cu care eram obisnuit.

Cu care eram obisnuit in STRAINATATE… dar acum era in Romania.

Cu greu mi-am dat seama de importanta momentului. Oare am invins? Oare tot ce am cerut vara asta s-a indeplinit acum in prag de iarna? Nu am auzit nimic de asta pana acum. Pe bucata de drum reabilitat dintre Piata Victoriei si Buzesti a aparut o bucata stinghera de pista de biciclete. Pe carosabil. Asa cum se cere de foarte multa vreme. Asa cum exista si in capitalele europene. Incredibil. Sa fie o eroare romaneasca? Nu au mai avut loc cu ea pe trotuar?

DSCF9856

Evident pista este atat de noua incat masinile nu stiu la ce e buna. Si daca e asfaltata, e clar ca e pentru ele, pentru masini.

DSCF9857

Bine macar ca exista. Dupa aia, inca 2-3 marsuri de educatie rutiera si niste amenzi si o sa putem sa ne dam in siguranta prin Bucuresti. Macar prin centru.

P.S. – pozele sunt JPG-uri din camera, needitate.  1/9  f/2.8  ISO 1600

Fuji X-E1_silver 1Fuji X-E1_silver 2

Acest articol a fost publicat în Foto și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

