Prestigio Multiphone 4300

Ma dau de cateva zile cu un telefon foarte misto lansat de Prestigio, 4300 (are ecran de 4,3 inci). Daca nu stiti nimic de companie trebuie sa va spun ca la ei o sa gasiti lucruri ieftine dar foarte bine facute, in raport cu pretul.

PAP4300D_up

De exemplu acest smartphone costa 800 de lei si are un procesor de 1 GHz, ruleaza Android 4.03 si este dual sim. Asadar, avand in vedere ca face cat doua telefoane puteti imparti pretul la 2. Pana acum am incercat sa il blochez, sa il folosesc cu multe aplicatii in paralel, sa vad cat duce. NU am reusit sa il dau peste cap. Sta foarte bine in mana, e solid construit si fiind negru are un aspect clasic. 

Ce am vrut eu sa spun, insa, e altceva. Nu m-am gandit la o treaba: seamana cu iPhone 4 si 4S. Nu aveam oproblema cu asta pana cand am decoperit in autobuz, cand citeam ceva pe telefon, ca se uita un tip fix la telefonul meu. M-am uitat si eu fix la el. Intr-o lupta cu el as fi pierdut fara drept de apel. Imediat m-am gandit: „bine ca am un telefon ieftin in mana, daca era un iPhone…”. Pe urma m-am uitat la telefon si mi-am dat seama ca trebuie sa fii foarte atent sa iti dai seama ca nu e de fapt un 4S. In momentul ala m-am speriat si l-am bagat in buzunar. Tipul a coborat linistit la urmatoarea, dar eu nu am mai scos telefonul din buzunar pana cand nu am fost inconjurat de 3 bunicute care probabil veneau de la piata. Mascat de ele, eram in siguranta. Ultimul telefon furat de care am auzit era un Samsung Galaxy S3, asa ca e corect sa cred ca nici hotii nu sunt asa prosti sa fure ceva ce apoi vor vinde pe bani putini. Asa ca atentie la telefoanele scumpe. Si la cele care par scumpe.

O sa revin cu un review pentru 4300.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

