Olympus OM-D si Macy Gray

Am fost la concertrul Macy Gray de la Sala Palatului si l-am luat si pe asta micu – Olympus OM-D. A fost prima data cand trag un concert cu altceva decat cu tursa mea Nikon (D700, 50mm/f1.4,    85mm/f1.8,      24-70mm/f2.8,     70-200mm/f2.8) dar ce am tras inainte de concert cu Olympusul m-a facut ca capat incredere in el. Din pacate lentile luminoase la el nu am avut decat doua prime-uri: 12mm/f2.0 (24mm echivalent full frame) si 75mm/f1.8 (150mm echivalent full frame). Asta pentru cine vrea sa faca pasul si sa cumpere aparatul. Altfel, daca nu prea intelegeti ce inseamna cifrele astea, am sa va explic: cele 2 lentile nu au zoom. Deloc. Daca vrei un unghi mai larg, sa intre mai multa lume in cadru, trebuie sa te dai mai inapoi. Iar la Sala Palatului, in spatiul din fata primului rand nu prea ai cum. Asa ca incadrarea e mult mai dificila cu obiective fixe. Iata ce a iesit. Pozele nu sunt editate.

Pe langa 12 si 75 am mai avut si un 75-300 cu care mai mai tras cate ceva din sala, dar pentru ca era destul de inchis (4,7-6,7) si eu eram departe de scena am tras la 300mm cu iso mare (pana la 6400). In lumina buna obiectivul asta isi face treaba, dar la concert trebuie sa il cunosti bine ca sa va intelegeti.

Despre concert pot sa spun atat: m-am bucurat sa o vad pe Macy Gray, chiar daca nu a inteles nimic atunci cand i-am cantat „nu-mi raspunzi la telefooon…”.

Acest articol a fost publicat în Foto și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

