Accesibilitate – TuneIn radio (android)

Stau in fata calculatorului, pe care am net ( ping 4ms, download 349.29 Mbps, upload 366.39) si sistem de sunet destul de bun (Genelec 8030A) – dar ascult un podcast pe telefon. Asta doar pentru ca aplicatia TuneIn Radio imi ofera pe tava ce am nevoie, fara sa imi bat capul.

Imi e clar ca viitorul in date mobile si smartphone-uri tine de agregarea de continut deja existent pe net, dar prezentat intr-o forma simpla si atragatoare.

Acest articol a fost publicat în Diverse, Telefoane mobile. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

