Cea mai scumpa inghetata din Bucuresti

Cea mai scumpa inghetata din Capitala este la F64.

In magazin, la intrare, in dreapta, a aparut un galantar cu inghetata.

Afara era foarte cald, iar o inghetata mergea drept la casa sufletului.

Dar ma si grabeam, ca aveam de luat un obiectiv.

Asa ca am urcat la etaj, am cautat, am gasit, am luat si am coborat sa platesc.

Am platit 600 de lei si am primit un bon pentru O CUPA DE INGHETATA.

Nu era rea deloc inghetata, dar la banii astia mi s-a parut un pic cam scumpa.

Bine ca dupa asta mi-au dat obiectivul gratis. Pana la urma a fost un targ bun.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Cea mai scumpa inghetata din Bucuresti

  1. Kiko zice:

    Eu zic, pe incercate, că e cea mai bună din București. 🙂

Lasă un răspuns

