Super proiect

Dupa ce am vorbit despre pasiunea americanilor de a face pregatiri pentru sfarsitul lumii voiam sa tratez subiectul EDC (every day carry). Pe youtube sunt o gramada de clipuri despre ce au la ei oamenii atunci cand ies din casa. Despre asta e vorba. Si e fascinant. Mai ales ca pe youtube sunt si unele explicatii care iti dezvaluie utilizari iesite din comun pentru obiecte uzuale. Sau poti sa gasesti metode de pastrare a castilor de la mp3 player fara sa se incurce prin toata geanta.

Dar astazi am dat de un proiect mai vast, pe care eu l-as incadra mai degraba la sociologie, care trateaza cumva tot povestea asta cu EDC. Este vorba de un tip care a fotografiat oameni si ce poarta ei asupra lor in mod normal. Pozele arata asa:

Iar adresa la care le gasiti pe toate este aceasta.

Sunt 302 fotografii, asa ca o sa va ia destul de mult timp sa le vedeti pe toate. Sunt sigur ca fiecare o sa vada altceva in ele, dar am sa fac un scurt sumar al lucrurilor care mi s-au parut mie interesante. In primul rand am vazut ca sunt foarte multe aparate de fotografiat in genti, saci si posete. De la compacte pana la DSLR-uri mari si aparate vechi pe film lat. Am vazut in poseta unei doamne, alaturi de ochelarii de soare anti paparazzo, cartile de credit si fardurile necesare – o lanterna tactica. Din aia jmechera, de armata. Un alt lucru interesant mi s-a parut prezenta unui mare numar de iPhone-uri cu ecranele sparte. Se vede treaba ca dupa ce ti-ai luat iPhone nu iti mai vine sa te intorci la un telefon simplu, dar nici bani sa il schibi, daca se sparge, nu mai ai.

Ca regula, constat ca foarte multi cara la ei un aparat de fotografiat, un briceag, o lanterna, un mp3 player sau casti mari pentru iPhone, carabinera pentru chei si din cand in cand cate un reportofon mai mic sau mai mare. Tot din cand in cand mai apare si cate un pistol, ca doar e America.

Voi ce lucruri iesite in comun purtati la voi in fiecare zi?

Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

