Promo Canon S95

Nu am fost la finalul saptamanii trecute la Azuga cu Bogdan Petre, Cristina Bazavan si Dan Dragomir dar soarta a facut sa ajung in zona Rucar – Bran cu un Canon S95 pus la dispozitie de F64. Deci tot la munte, tot la treaba. Pana acum nu prea am lucrat cu varfuri de gama compacte semnate de Canon. Am preferat sa merg cu cele mai accesibile si care foloseau baterii sau acumulatori R6. Pentru ca asta e o regula de aur in fotografie: “nu conteaza cati megapixeli are aparatul tau, daca nu ai curent in baterie”. De aceea, cand pleci la drum lung, trebuie sa iei in calcul ce faci daca nu ai o priza la dispozitie atunci cand te lasa bateria.

Revenind, inca nu am ajuns sa golesc de tot bateria, pentru ca am avut grija sa am cu ce sa fac poze, dar o sa ii dau sansa sa lucreze pana la moarte, ca sa stim cate poze poate sa faca cu un plin. Altfel, sapuniera mi-a oferit cateva surprize atunci si pe masura ce o folosesc… ma face sa mai zic un “aha” cu zambetul pe buze. Pentru cei care nu ma stiu trebuie sa spun asta: imi place sa folosesc un dispozitiv nou fara sa ii citesc manualul. Daca ma descurc si asa – inseamna ca e bine gandit. Asa ca am descoperit abia dupa 2 zile ca in modul Manual ai acces la cele 2 setari importante (timpul de expunere si deschiderea) rotind de inele multifunctional din jurul obiectivului si rotita de pe spatele aparatului. Din punctul asta de vedere cred ca este compactul cu ergonomia cea mai apropiata de un DSLR. Ceea ce e “de foarte bine”.  In plus combinatia dintre obiectivul cu deschiderea de 2.0 si ISO care ajunge pana la 12800 il face folositor in toate situatiile cu lumina slaba. Nu spun ca la 12800 face mare lucru, pentu ca as exagera, dar 2-3 pasi mai jos se pot obtine rezultate acceptabile. O sa revin cu cateva imagini trase cu Canon S95 cat de repede.

Acest articol a fost publicat în Foto și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Promo Canon S95

  1. Emil zice:

    Daca faci poze outdoor ai ceva sanse sa depasesti numarul specificat de producator de cadre per incarcare (CIPA). Chiar m-am minunat ca am reusit sa trag la un moment dat aproximativ 500 cadre la o incarcare de acumulator (pe alta camera decat S95).
    Cate cadre ai tras pana acum?

    • In perioada asta sunt slabe sansele sa depasesc specificatiile. E frig rau afara si acumulatorii cu Li-ion nu se comporta bine la frig. EU am tras pana acum mai putin de 100 de cdre, dar nu am ajuns la jumatate cu bateria. Oricum, o sa vorbim de asta dupa ce trag cu el o baterie intreaga.

Lasă un răspuns

