Samsung NX 100

Am scos ieri aparatul de fotografiat NX 100 al celor de la Samsung la o plimbare si dupa ce am tras cateva cadre la soare am ajuns intr-un bar la un BeerTweetMeet. Ei bine, acolo am realizat cat de importanta este prezenta unui blit, cat de mic, pe aparat. Samsung NX 100 nu are flash deloc, are doar o patina (hot shue) de blit. Chiar daca poate sa urce in ISO pana la 6400, in intunericul unui bar nu poti sa scoti nici macar un portret decent. Iata pozele pe care le-am facut.

f 3,5  – 1/30 sec – ISO 200

f 3,5  – 1/30 sec – ISO 3200

f 3,5  – 1/30 sec – ISO 3200

f 3,5  – 1/5 sec – ISO 3200

NX 100 este totusi un campion in categoria sa. Acesta este numai un dezavantaj neprevazut. Despre intreaga serie de avantaje si performante o sa vorbesc in review-ul dedicat lui  Samsung NX 100 care vine in curand.

Pentru ca evenimentul a fost sponsorizat de Durex mi-am amintit de ceea ce mi se pare cea mai abila miscare de marketing pe care am vazut-o in ultimii 10 ani.

Modificarea etichetei lubrifiantului intim care a fost transformat in 2 in 1: lubrifiant si lotiune de masaj. Ganditi-va, toti cei care nu aveau curaj sa ceara un lubrifiant intim la magazin sau la farmacie pot sa ceara acum cu dezinvoltura niste „lotiune de masaj”. Cred ca vanzarile la prezervative se vor tripla daca se va lansa prezervativul aromat/guma de mestecat. Ce retinere ai avea sa cumperi o guma de mestecat? Plus ca garanteaza cele mai mari baloane, nu?

 

Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

