Cum sa faci economie de apa calda cu telefonul mobil

Aparent nu este nicio legatura intre cele doua, dar daca va mai spun ca telefonul mobil trebuie sa fie dotat cu player si ca este implicata muzica in toata povestea asta poate o sa va prindeti.

Dar pana una-alta am sa va povestesc de unde a aparut treaba asta. In urma cu mai multi ani am fost la festivalul de la Sziget, iar acolo se sta la cort si se face dus la baraca. Cine a trecut pe acolo, stie despre ce vorbesc. Atunci am aflat ca poti sa faci dus in mai putin de 2 minute. Cu conditia ca apa sa fie rece.  Acum, ca mi-am instalat un player foarte misto pentru symbian, pe numele lui Power mp3, mi-am dat seama ca nu trebuie sa am boxe in fiecare camera ca sa pot sa ascult aceeasi melodie peste tot. Tot ce trebuie e sa imi car mobilul dupa mine de colo colo. Iar cand am ajuns sub dus, mi-am adus aminte de viteza cu care ma spalam cu apa rece. Si desi am mai incercat, nu am mai reusit sa bat recodrul de atunci. Dar m-am gandit ca un timer ar putea sa ajute si daca mai prelungim perioada la aproape 5 minute, totul devine mult mai usor.

Asa ca am incercat sa termin inainte sa inceapa a doua melodie. Ascultam ceva de Guns’n Roses. Don’t cry. 4 minte si 51 de secunde. Nu am reusit, dar nici departe nu am fost. Oricum, o sa incerc pana iese. Asa ca va recomand sa imbinati utilul cu placutul. Ascultati si muzica, castigati timp, si faceti si economie.  Cu telefonul mobil. E, credeati ca e posibil?

Si daca tot am ajuns aici, o sa va mai spun una. Pe asta am citit-o pe net. O metoda de a reduce apa consumata la toaleta este sa pui o caramida in rezervorul de apa. Aceasta nu mai lasa atat de multa apa in rezervor si consumul se reduce cu 30-40%. Daca sunteti in pom cu banii, puteti sa o incercati si pe asta.

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cum sa faci economie de apa calda cu telefonul mobil

  1. mihai parlea zice:

    se pune drept economie si-atunci cand nu mai e curent? sau trebuie ai regii autonome preferate pentru asta?
    /shark.

Lasă un răspuns

