Oferta mincinoasa

Urma sa scriu despre cadourile de craciun pentru ei. Pentru barbati. Chestii cu beculete si butoane. Dar am decis sa aman momentul si sa scriu despre FURT. Si despre ofertele din magazine. Nu separat, ci intr-una si aceeasi poveste. Am fost sa iau cate ceva din Real si in timp ce ma plimbam printre rafturi am auzit un scandal in desfasurare. Ma rog, nu era un scandal in toata regula. Un schimb de replici pe un ton ceva mai ridicat. O clienta nemultumita se lupta cu morile de vant: luase ceva sampon dintr-un raft pe care erau afisate niste preturi promotionale. Dar a ales un pret si a platit altul. Asta pentru ca din cele 5 rafturi doar pe 2 erau preturi. Aceleasi: 11,99 lei. Pe raturile de jos insa, produsele aveau alt gramaj, mai mare. Daca priveai raftul intelegeai ca toate au aceleasi preturi. Dar nu era asa. Ajuns la casa, in cel mai bun caz, constatai ca ai de platit mai mult. Problema e ca atunci cand mergi la hyper market cumper multe produse si nu esti foarte atent la preturi, pentru ca la preturi ai fost atent cand le-ai luat din raft, iar acum le asezi in pungi. Asa ca diferenta de pret nu e bagata de seama. Si cand o vezi, e prea tarziu. Acesta este raftul cu pricina.

Doamna care tipa la o angajata amarata a vazut asta in timp util si s-a intors cu pachetul sa ceara socoteala. Insa aceasta o scalda ca nu e treaba ei (si cred ca nu era) si ca poate sa returneze banii pentru produs. Cui? Unui client din 100? Din 1000? Restul raman cu teapa si inghit in sec. Pentru ca omisiunile de genul acesta nu sunt simple omisiuni. Sunt strategii de marketing. Nu am auzit de niciun supermarket sau hypermarket care sa uite sa puna un zero la un pret si sa ofere avantaje necuvenite clientilor. Dar de greseli de preturi din care castiga “casa” aud mereu. Dar ce putem face? Ii iei gatul acarului Paun? Ce alte solutii avem? Astept provincia…

 

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Oferta mincinoasa

  1. mihai parlea zice:

    Ochii-n 7 si scandal la incident. Eventual advocacy pe net si aia e, viata merge inainte, exista si filme bune nu numa’ telenovele. /shark.

    • Crimson zice:

      merge anuntat ANPC ca poate face si ea cumparaturi…
      altminteri, tot in real, este „o bucurie” sa descoperi cand ajungi mai incolo de casa ca pe bon e marcat ca ai cumparat rosii din alea cat maslinele mai mari, cand tu ai in punga farduri, creme gomaj si alte te miri ce-uri numai de mancat nu. si te duci inapoi fuga-fuga si zici ma scuzati ca ati gresit… dar va puteti uita la inregistrarea video…

  2. muntele zice:

    câtă vreme nu mă fură la țuică, vin și bere, e ok. bine, eu nu cumpăr țuică, vin și bere și hpmarket, dar orișicât.

  3. Alexa zice:

    am patit-o si eu acum cand cumparam un brad de plastic, eco:) pentru redactie. Mare si asamblat era bradul la promotie care imi placea..sub el , bradul la pachet. Iau bradul, cand ajung la casa, era dublu la pret. Ma duc sa il schimb, culmea era ca asta mai scump era si mai urat! evident cand ma uit undeva pe jos aproape era scris pretul care nu coincidea cu cel de sus!!

  4. Gollum zice:

    Cred ca oricine face cumparaturi in hypermarket-uri a patit-o cel putin o data, dar cei mai multi nu si-au dat seama de asta. Eu am patit acelasi lucru cand am facut cumparaturile pentru nunta. Am sondat piata comparand preturile din toate hypermarket-urile si pe baza acestei analize am decis sa cumpar nectarul din Carrefour, unde era afisat un pret de ~8.3 Lei, fata de ~9.1 Lei, cat costa acelasi produs in celelalte hypermarket-uri. Bineinteles ca nu am urmarit la casa sa vad care era pretul real, dar am vazut ceva mai tarziu pe bon ca ma costase de fapt ~9.3 Lei per cutie.

  5. gigi de la scularie zice:

    idem la cora. la ultima aventura de genul asta aproape jumate din produsele pe care le-am cuparat aveau alt pret pe bonul de la casa decat cel afisat la raft. diferente intre 0.5 si 1 lei. cum cosul fusese plin pana sus am inghitit-o si de-atunci n-am mai calcat in cora.

Lasă un răspuns

