Samsung Galaxy Tab

Daca esti obisnuit cu diferite gadgeturi care iti fac viata mai usoara, atunci Samsung Galaxy Tab o sa iti schimbe viata.

Asta nu inseamna ca este un dispozitiv perfect, dar poti sa te obisnuiesti cu hibele lui si poti sa mergi mai departe. E ca intr-o casnicie.

In primul rand face foarte multe. Cu aplicatiile din Android Market il poti transforma in orice traznaie. Si oricum vine si el cu o serie de progreme care il fac o unealta folositoare chiar imediat ce a fost scos din cutie. De exemplu acest text a fost editat direct pe el cu ajutorul unui program gratuit, preinstalat. Iar capacitatile de multitouch ale ecranului abia acum au început sa se facă simţite, pentru că se poate tasta cu doua degete aproape simultan, avantaj pe care nu îl ai decat pe un BlackBerry, iar asta este un mare plus pentru Tab.  Un dezavantaj major este ca in timpul folosirii normale este foarte obositor de tinut in mana. Nu are pre multe puncte de suport si carcasa este lucioasa si deci foarte alunecoasa. Atunci cand il tii cu doua maini si bati la tastatura e ok, dar in rest… cred ca este o mina se aur pentru cei care fac accesorii pentru el. Deja imi imaginez o husa cu manusa integrata car se te ajute sa il tii mai usor intr-o singura mana.

Revenind la felul in care se descurca la activitatile zilnice: din pacate m-a surprins neplacut cand dupa ce m-am jucat cu el un pic am incercat sa deschid pagina f64.ro si sa caut ceva. E adevarat, e o pagina web nu tocmai saraca in imagini, dar nu este nici mult prea complexa la afisare. Iar Tab-ul se misca in reluare, cu niste pauze care te faceau sa crezi ca nu a luat comanda si dupa ce o mai dadeai inca o data iesea o mare varza. Am inchis tot din App killer si m-am intors. Degeaba. Un pic mai bine, dar tot inadmisbil de lent la zoom si la derulare. Insa dupa ce te obisnuiesti cu el, poti sa lucrezi pana la urma, pentru ca nu se blocheaza definitiv ca alte dispozitive cu pretentii mai mari, doar are anumite pauze, peste care se poate trece. Altfel comenzile si meniurile sunt foarte intuitive. Am incercat vreo doua comenzi pe care eu le banuiam intr-un fel… si chiar asa au fost. Reconfortant sa ghicesti si nu sa cauti intr-un manual.
Pe urma, acest „ecran de laptop, decat” daca imi permiteti licenta poetica, te poate urma in cele mai neasteptate locuri. Sa ai mail peste tot, sa ai jocuri si youtube in masina, sa ai documetele in format editabil la sedinta, sa ai filmele si cartile cu tine in metrou, sa ai muzica langa tine cand esti sub dus, nu e putin lucru. Difuzorul incorporat nu e cine stie ce, dar isi face treaba.

Am vazut si un film la el. Cata vreme nu trebuie sa il tii in mana, totul e ok. In combinatie cu niste casti sau niste boxe mai serioase, experienta e destul de semanatoare cu cea data de laptop. Poate ceva mai mobila, ca poti sa il manevrezi in mai multe feluri.

Oricum, impresia generala este urmatoarea: daca petreci mult timp pe drumuri sau daca ai nevoie de un dispozitiv mobil care sa iti tina loc de secretara, de biblioteca si de mama si de tata – atunci un Tab face minuni la casa omului si pe langa ea. Altfel s-ar putea sa despartiti de el la scurt timp dupa achizitionare. Eu unul stiu ca atunci cand am pus mana pe el, am simtit ca pot sa ma misc mai mult si chiar am facut-o. O mobilitate necesara in zilele noastre.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

