Cum sa te legi la net de pe terminale Android

Pentru ca in ultima vreme am tot schimbat terminalele Android intre ele de nici eu nu mai stiu cum ma cheama, evident m-am trezit ca trebuie sa iau setarile de internet pentru ele si nu mai stiu de unde. Cum pe net nu sunt asa de multe articole pe tema asta, am decis ca data viitoare cand o sa mai am nevoie de asa ceva si o sa caut pe internet sa gasesc raspunsul chiar pe site-ul meu.

Asadar, inainte de toate trebuie sa precizez care este combinatia mea: folosesc pentru a ma conecta la internet de pe dispozitivele mobile cartela pe care am primit-o in modemul de net de la Vodafone. Deci este vorba de SIM-ul de internet broadband, nu de internet pe mobil. Din cate stiu, pentru Vodafone Live setarile sunt diferite, dar sunt mai usor de gasit pe net, chiar pe site-ul oficial al lor. Asa ca iata ce setari trebuie da faci ca sa te poti da pe net de pe un Android cu SIM-ul de broadband de la Vodafone:

Mobile InternetMenu – Settings – Wireless controls – Mobile Networks – Access Point Names – New

APNName: Mobile Internet

APN: internet.vodafone.ro

MCC: 226

MNC: 01

Save

Setarile pentru Orange sunt ceva mai putin sigure. Acestea au fost copiate dintr-un Tab, dar conexiunea sa la internet nu functiona si mai mult, nu stiu ce fel de conexiune era: normala de date pentru mobil sau tot un SIM special numai pentru date. Oricum, setarile sunt acestea:

Internet SAMSUNG GALAXY TAB
Menu – Settings – Wireless controls – Mobile Networks – Access Point Names – New APN

Name: Orange internet

APN: net

MCC: 226

MNC: 10

APN type: internet

Save

Orange

Name : Orangenet

APN : net

MMS protocol : WAP 2.0

MCC : 226

MNC : 10

Vodafone 

Name: VF Internet pe Mobil

APN: live.vodafone.com
Proxy: 193.230.161.231
Port: 8080
Username: live
Password: vodafone
MCC: 226
MNC: 01
APN type: default

Cosmote

APN: internet

Username: lasa gol

Password: lasa gol

RDS

APN: ppinternet

Name: internet

This entry was posted in Telefoane mobile and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Cum sa te legi la net de pe terminale Android

  1. mihai parlea says:

    iti inteleg frustrarea, acum o sa te rog sa iti faci setarile de mms, si iti trimit io un mms cat esti DEJA conectat.
    vorbim dupa aceea ;)
    /shark.

  2. Floroiu Andrei says:

    Cataline, merci mult de ajutor, da chir nu-i dadeam de cap, cum sa-i dau drumu la 3G pe android-ul meu.

Lasă un răspuns

