Film pentru pasionatii gadget-uri si dependentii de adrenalina

Mereu am crezut ca in viata e bine sa te pricepi foarte bine la un lucru si pe ala sa il faci cat de bine poti. Dar nu pot sa ma abtin. Astazi am sa fac, nici mai mult, nici mai putin, decat critica de film.

Am fost la Unstoppable, pentru asta ii multumesc Simonei Dumitru de la Odeon, si mi-a placut atat de mult incat imi parea rau ca nu am si un blog de film in care sa scriu despre asta. Pe urma mi-am dat seama de ce imi place atat de mult: pentru ca e plin de butoane. De la cap la coada in film protagonistii tin legatura pe statii emisie receptie. Motorola, desigur. Celor carora le-a placut NFS, o sa le placa sigur, pentru ca sunt cateva curse cu masini – si ceva in plus: curse cu trenuri. Se vede clar ca semnatarul scenariului nu a avut trenulete cand a fost mic asa ca si-a rezolvat frustrarea cu filmul asta. Oricum, montajul e de nota 10. Te tine cu sufletul la gura desi  povestea (nu va spun despre ce e vorba) nu e cine stie ce daca te apuci sa o explici cuiva.

Recunosc: nu stiu cum functioneaza presa in SUA sau cat de competitiva e, dar stiu cum se trasnpun lucruri in filme. Asa ca probabil s-a exagerat putin cu urmatoarea faza: atunci cand se intampla ca un angajat de la CFR-ul lor sa se implice in criza (e o criza in film, atat va spun) – poza lui aparea la TV. Am stat sa ma gandesc, in viata reala cred ca stai cel mai putin cateva ore sa faci rost de o poza a cuiva care nu a aparut in presa sau care nu este vedeta. Dar astia aveau… poze actuale cu angajati obscuri de la CFR-ul lor. Si nu erau poze de buletin, sa zici ca le au dintr-o baza de date guvernamentala. Poate le luau de pe Facebook.

Oricum, in afara de asta, nu am mai gasit alte greseli in film. Dar nici nu ma pricep foarte bine la trenulete. Si daca esti un impatimit de gadgeturi o sa iti placa fimul asta.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

