iPod Touch 4G partea a doua

De fapt partea a doua e mult spus.

Tot ce am de spus in apararea mea e atat: inca ma mai joc. Trag cu prastia in porci si cand nu mai pot… si nu mai pot… incep sa aterizez niste avioane si elicoptere simultan pe 3 piste. Sunt multe joculete pe acest iPod, mult mai multe gratis pe App Store dar eu am incercat doar 2. Si nu mai pot sa ma opresc. Gata. Mai am 2 vieti. Ma intorc la joc. V-am mai spus ca cea mai vanduta consola portabila este iPhone? Acum inteleg de ce…

Tot asa cum cel mai mare producator de camere foto digitale este Nokia. Daca numeri toate telefoanele cu camera foto – asa iese. Numai eu am 2 in permanenta la mine.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la iPod Touch 4G partea a doua

  1. Eugen zice:

    Salut ! Poti sa scrii mai multe in partea a doua despre Ipod 4G ? Vreau sa-mi cumpar unul de 32 Gb sau un Ipad…..nu stiu inca ce sa fac. Poate i-mi dai un sfat te rog. Multumesc anticipat

    • singura obiectie pe care o am se refera la obliativitatea folosirii iTunes pentru a incarca muzica si filme pe el. in rest – sunetul e 10/10, interfata la fel, ecranul e foarte bun. si poti sa dai jos aplicatiile de iPhone, ceea ce il face sa fie tot ce iti trece tie prin cap.

      • Alinka zice:

        …well, nu prea am inteles daca in raspunsul tau te referi la IPad sau la celalat…
        Daca vrei parerea cuiva ca mine care utilizeaza prima jucarie amintita doar pentru ca ii e la indemana si
        nu pentru ca e technology freak – IPad ramane un gadget…cu/ fara sa adaugi „just a”… De altfel, insusi modul de initiere
        a IPad-ului iti spune ca este („just a”) un adaos la laptop… Si, da, ai dreptate: iTunes este enervant rau mai ales pentru
        natia noastra de…pirati P.S. Mii de scuze impatimitilor de Apple and/sau persoanelor cu adevarat pasionate de partea tehnica…;;-)

      • In conditiile in care aplicatiile sunt asemanatoare, nu de pomana i se zice iPadului – „iPhone supraponderal”. Asa ca ramane sa ne impartim in cei care cred ca marimea conteaza… si in cei care nu. Cata vreme iti faci treaba cu el, asta e tot ce conteaza.

  2. Alinka zice:

    …si apropo: pe cand ceva despre IPad…daca nu am omis eu postarea cumva… Hai, ca e nevoie de expertiza ta!!!

  3. Eugen zice:

    Catalin i-ti multumesc mult, pentru sfat. Si astept parerea ta despre Ipad, vine ziua mea peste 3 saptamani si inca nu sunt hotarat ce sa-mi fac cadou. Ipad sau Ipod?

    • oricum ai da-o nu prea e loc de comparatie intre cele 2. nu stiu foarte multe despre iPad, dar din cate am auzit este o tableta foarte bine marketizata si atat. nu a venit cu nimic nou. am facut la radio Guerrilla o comparatie intre el si …

      dar mai bine iti pun cateva fragmente din review-ul de atunci.

      ” … o comparatie a noului iPad de la apple cu un dispozitiv al celor de la hp – tc 1100. acesta din urma are un procesor care poate sa ruleze pana la 1,2 gigahz, cu 20% mai mult decat dispozitivul lui steve jobs.
      capacitatea maxima de stocare este de 80 de giga, cu 14 giga mai mult decat iPad, iar displayul este mai de 10,4″ fata de numai 9.7″ cat are noua tableta de la apple. sunetul pentru dispozitivul hp este stereo, iar la ipad este mono. si cam aici se termina diferentele de dotare, la modul ca de aici, ce am sa enumar are doar hp-ul, iar ipadul nu.
      2 intrari pentru usb, slot pentru sd, pc card, mufa de retea, iesire VGA si jack stereo. de ce am facut aceasta paralela intre un dispozitiv foarte putin cunoscut si poate cel mai mediatizat gadget din lume?
      pentru ca ipad a fost lansat in 2010 in timp ce tc-ul dateaza din anul 2003.
      vedeti cat de importanta este o mare campanie de marketing”

      asa ca daca vrei sa se intoarca privirile dupa tine, ti-ar prinde bine un iPad. altfel cred ca gasesti dispozitive mai bune in cele specializate. daca vrei un ereader – ia un story de la iRiver. daca vrei un calculator ultraportabil, oferta este vasta. daca le vrei pe toate, trebuie sa faci concesii pe diferite planuri.

      cat despre iPod, este un mp3 player care are wifi si poti sa te dai cu el pe net si sa vorbesti pe skype si sa te dai pe face time cand o sa ai cu cine si poti sa te joci si sa pui diferite aplicatii folositoare pe el.
      ceea ce e cool. pentru ca toate astea le face un mp3 player. mic, pe care il ascunzi in buzunar. nu e si cazul fratelui mai mare.

  4. Eugen zice:

    Merci’ mult, cred ca i-mi iau iPod-ul de 32 gb pana la urma , pt. ca iPad-ul are cam multe lipsuri……

Lasă un răspuns

