iPod Touch 4G

Nu imi place Apple, dar recunosc: ce al lor e pus de-o parte. Stiu sa faca spectacol cand anunta ca au mai pus un buton pe un dispozitiv. Care dispozitiv  “pana atunci era cel mai bun din lume” dar acum “a devenit si mai bun”. Suna cunoscut? Parca si aud ropotele de aplauze din sala din care sute de ochi il urmaresc pe Steve Jobs cand mai lanseaza ceva.

Mp3 player-ele au fost un vis al copilariei mele inca inainte inventia lor. Puneam bateriile R6 in casetofonul portabil Panasonic si ma gandeam “cum ar fi sa am un dispozitiv doar cat o baterie si in care sa infig castile si sa ascult muzica”?

Dupa ce au inceput sa apara mp3 player-ele pe piata, am tot asteptat unul cu o capacitate suficient de mare pentru toata muzica mea. Si a aparut iPodul de 80 de giga. Imediat am inceput sa strang bani si sa citesc despre el. Din stransul banilor m-am oprit repede pentru ca am aflat ca dispozitivul lui Jobs nu poate sa cante muzica daca fisierele nu sunt incarcate prin iTunes. Mi s-a parut o mare prostie si am luat o decizie radicala: nu m-am mai uitat la niciun iPod multi ani de zile dupa aceea.

Pana la urma, cineva mi-a infipt niste casti de iPod in urechi si am constatat ca se aude altfel decat din playerele no name. Dar tot nu am fost convins sa cumpar unul. Pana acum.

Am testat noul iPod Touch 4G. Multi spuneau despre el ca daca vrei un iPhone fara contract de conectare la un operator de telefonie mobila, asta e calea: iPod Touch 4G. Asta pentru ca are wifi si posibilitatea de a face legaturi video live cu aplicatia Face Time. Avantajele fata de telefonia mobila clasica sunt evidente: pe wifi legatura este mai buna decat la apelul video pe 3G si este gratis. Deci iata cum un mp3 player este acum telefon.

Nu am sa intru in detaliile cu care se lauda cei de la Apple, ca e mai subtire, ca mai stilat, ci am sa analizez utilitatea si utilizarile noului gadget. iPod Touch 4G este unul din cele mai bune dispozitive de internet mobil. Ecranul este foarte clar si definitia foarte buna, iar raspunsul la comenzi este mai natural chiar decat la HTC Desire. Mai mult, studiile de piata arata ca cea mai vanduta consola portabila de jocuri este iPone. Ei bine, dat fiind ca sunt cam la fel, si iPod Touch 4G suporta jocurile facute pentru iPhone. Si chiar vine cu niste jocuri preinstalate.

Nu pot sa cred ce mi se intampla. Am luat o pauza de la scris ca sa ma mai joc putin cu el. De aproape 2 ore ma joc cu niste joculete, atat de stupide incat ti se pare ca le dai gata in 3 minute. Si stai si pierzi vremea cu ele ore intregi, tocmai pentru ca vrei sa iti dovedesti ca sunt niste jocuri stupide pe care le ai la degetul mic. Dar nu e tocmai asa.

Asta a fost primul gand atunci cand am pus mana pe el: ca e un dispozitiv genial de pierdut vremea. Muzica, filme, jocuri, youtube. Tot ce trebuie ca sa nu te plictisesti. Iar acum teoria mea se confirma. Se confirma atat de tare, incat trebuie sa fac din acest review o telenovela. Aici se incheie primul episod. Acum, ca sa contrabalansez timpul pierdut cu jocurile, am sa citesc ceva. Tot pe iPod Touch 4G. Pe curand.

PS

Preturile din SUA sunt urmatoarele:

  • iPod Touch 4G 8Gb la pretul de 230$
  • iPod Touch 4G 32Gb la pretul de 300$
  • iPod Touch 4G 64Gb la pretul de 400$
Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

