Video proiector de cort… sau de lift

Astazi va prezint un video proiector. Cam de buzunar.

Este vorba de Pico proiectorul Sapphire 101 care a fost gandit sa ajunga unde niciun alt proiector nu a mai ajuns vreodata. Si… era sa ajunga cu mine in Vama, la cort. Dar nu este al meu. Si cum in Vama se fura in draci, m-am gandit sa nu mi-o caut cu lumanarea. Teoretic insa, putea sa proiecteze filme si in cort, in Vama Veche. Acesta arata cam asa

Cel mai misto e sa il dai cuiva cu lentila acoperita de capacul de tip slide din dotare si sa il intrebi ce crede ca e. O sa primesti cele mai traznite raspunsuri, toate departe de realitate. Nu prea iti vine sa crezi ca un video proiector poate sa fie atat de mic. O sa trecem rapid prin cateva detalii tehnice si pe urma o sa va spun ce puteti sa faceti cu el.

“Lampa” este un led Multi-chip iar rezolutia imaginii este de 640×480 (adica fix VGA) iar la distanta de un metru diagonala imaginii este de 32.7″. Dracia are si un difuzor integrat, are numai jumatate de watt, dar ai sunet integrat, nu mai este nevoie de altceva in plus. Are si baterie integrata, asa ca poate sa fie folosit oriunde daca este legat la laptop sau la un telefon mobil Nokia compatibil. Fratele meu a fost fascinat cand l-a legat la N-ul lui, nu stiu exact ce model are, si a vazut ca proiecteaza imaginea instant, fara sa fie nevoie de setari in telefon sau in proiector.

Eu am preferat sa il pun pe trepiedul foto, pentru ca are pe dos gaura pentru asa ceva, si sa il conectez la laptop. Din care laptop, am scos sunetul in audio cubul de la Verbatim. Si apoi am proiectat imaginea pe tavan. Intotdeauna mi-am dorit sa fac asta. O combinatie si mai compacta era cu telefonul Nokia conectat prin fir la proiector si prin BT la audio cub. Oricum, multitudinea de conectori ofera multe posibilitati de permutatii.

Bateria din dotare, care nu tine extrem de mult, la dispozitivul in cauza fiind si cam obosita, poate sa ofere entertainment si in momentele, destul de dese in ultima vreme, cand se ia curentul si ramanem doar la mana aparatelor alimentate pe baterii. Dupa epoca de aur, parca nu mai am asa de multe prin casa.

Am vazut in ultima vreme foarte multe desene pe pereti sau pe panza, care par copii dupa fotografii. Ei bine,  Sapphire 101 poate sa fie o unealta pentu acesti “artisti” pentru ca pot sa proiecteze o imagine oriunde si sa o copieze la perfectie, fara sa fie nevoie de surse suplimentare de curent.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Video proiector de cort… sau de lift

  1. mumu zice:

    foarte tare.. Cat costa? E si la noi in magazine?

  2. Daniel Boca zice:

    Foarte tare bai domnule, salutari de la Ionici 🙂
    Si cand ma gandesc ca esti singurul pe care l-am lasat cu pedala la fund pe micutza de Super Nova spre Sinaia !
    Salutari de la Madrid !

    Dani

Lasă un răspuns

