Reteta de slabit: hrana – din aer si din soare

Pentru inceput imi cer scuze pentru absenta. Am fost plecat in concediu. Mai bine nu plecam.

A fost un concediu gandit sa iasa ieftin, pana la urma a trebuit sa refac bugetul in concordanta cu ce aveam in portofel – aproape nimic – asa ca am ajuns in Vama Veche cu cortul, de unde m-am intors pe jos desi plecasem motorizat. Dar sa revenim: cazare pe plaja, iaurt la mic dejun, sari peste masa de pranz si oricum seara nu e bine sa mananci, mai bine bei… ce sa mai, o reteta numai buna de slabit cum propovaduieste Andreea Pietrosel, care umbla goala prin casa. Dar sa revenim.  Buget redus, restul distractie.

Imi aduc aminte cum era cand am fost prima data in Vama cu telefonul mobil, acum multi ani. Aveam un model mai vechi decat ce se intampla pe piata la vremea aia, Nokia 2110, care era singurul telefon din Vama ce, gratie antenei extensibile, avea semnal jos pe plaja, nu trebuia sa te urci pe faleza pentru o liniuta de semnal. Si la cati oameni ma sunau atunci, intr-o saptamana, aveam nevoie sa incarc telefonul o singura data.

Acum as avea nevoie de un cort tapetat cu prize. Acum plecam cu atat de multe dispozitive electronice care trebuie incarcate, ca bagajul este jumatate format din baterii sau incarcatoare. Eu nu sunt un exemplu care sa defineasca “normalul”, dar cati dintre voi nu aveti cel putin 2 telefoane („ala al meu si ala de la munca”) in buzunar?

Zic asta pentru ca deja am gasit niste metode alternative. Cum ziceam, port Cubul dupa mine mereu, asa ca la mare am reusit sa il alimentez direct din soare.

La tobe – mptreierul meu Scott alimentat de o baterie AAA, la difuzoare Cubul, care era alimentat de o baterie solara de la Intel. Cum,in mod normal, boxa era alimentata de 4 baterii AA,  era clar cea mai avida consumatoare asa ca varianta cu mufa de mini USB normala, pentru alimentare, a fost una salvatoare. Poti sa iei curent din orice incarcator care are o astfel de mufa, din calculator de la USB sau dintr-o bateri externa, cum e cea din fotografie sau un power pack de la Varta.

Din punctul asta de vedere a fost o mini-vacanta reusita. Dar totul s-a naruit cand mi-am strans bagajele si le-am dus la motor sa plec spre Bucuresti.

Motorul nu mai era acolo. S-a furat. Noaptea. Nimeni nu stie nimic, nimeni nu a auzit nimic. Asa ca acum sunt pieton. Astept invitatii la bere – ca acum pot sa beau – donatii de motoare sau scutere si in general… astept provincia. Din Franta, ca asta a noastra, m-a secat.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Reteta de slabit: hrana – din aer si din soare

  1. muntele zice:

    bai, eu zic sa-ti mai verifici putin karma. de cand te cunosc, prea le iei tu pe toate in freza.

  2. Alex Dim zice:

    Pff, imi pare rau. Momentul, socul trebuie sa fi fost groaznic ..

  3. mumu zice:

    muntele are dreptate. asta a fost si prima mea reactie „bai frate dar ce dracu are asta de i se intampla numa cacaturi??” Jan, hai intr-o seara la mine cu un Jack, sa facem un voodoo cu gheatza. Peace!

Lasă un răspuns

