HTC Desire

Am primit pentru test un telefon HTC Desire. Seamana foarte mult cu iPhone. Multi au incercat sa copieze design-ul telefonului celor de la Apple pentru a beneficia de acelasi succes de piata si nu au reusit.

Asta in mare pentru ca telefonul in sine este doar o platforma pe care poti sa rulezi niste aplicatii folositoare sau, dupa caz, simpatice. Iar Apple a pus la dispozitia publicului o serie de aplicatii care fac din iPhone o scula folositoare… sau simpatica.

Ei bine, cei de la Google au inteles asta si cu ajutorul Android market, au pus la dispozitia cumparatorilor de hard-ware, softul necesar. Asa se face ca de 2 zile tot descarc aplicatii gratuite pe Desire si le folosesc din plin.

Personal, cand spun telefon mobil, ma gandesc la Nokia, pentru ca pana acum au facut telefoane care au fost telefoane si ceva in plus. Multi alti producatori fac dispozitive care sunt “…si telefoane mobile”. Dar in cazul Nokia stii ca poti sa te bazezi pe faptul ca ai un telefon mobil in buzunar.

In privinta HTC-ului Desire am pierdut acest sentiment. Simt ca am un calculator in buzunar. Alearga pe web, ba pe wifi, ba pe netul de la Vodafone, vad clipuri de pe youtube sau de pe alte site-uri de acest tip, verific mailul, vremea sau posturile de pe twitter si asa mai departe. Deci mult mai mult decat un telefon mobil. O alta asemanare cu un laptop este ca si Desire se incinge cand este folosit intensiv. Dar e normal, in el e un procesor care ruleaza la o frecventa egala cu a multor netbook-uri.

Asadar, daca vreti sa tineti pasul cu vremurile si sa stati conectat, informat, orientat pe drumurile patriei, amuzat si sa mai fiti si gasit la telefon cand e nevoie – luati in calcul un HTC Desire cu Android 2.1 (noul sistem de operare al celor de la Goalgle sau cum le zice, ca nu am mai auzit de ei). Si mai treceti pe blog, pentru ca am sa va povestesc ce face Google Sky pe telefonul asta. E SF curat.

Acest articol a fost publicat în Telefoane mobile. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la HTC Desire

  1. Axel zice:

    dacă aş avea bani pentru un HTC Desire, mi-aş cumpăra un N97. Ce e Nokia, rămâne Nokia. Asta cel puţin pentru mine 😀

  2. mihai parlea zice:

    domnule catalin–

    aveti dreptate in legatura cu fabricantul cu n, insa am un puhoi de argumente impotriva oricarui device de la htc, am fost client pentru 1 saptamana acum cativa an, si-am zis ca nu mai pun mana niciodata pe prostii.

    o sa insirui la prima vedere cateva din treburile care merg bine la n, si nu merg absolut deloc bine la htc, cam orice model. folosesc un e55, si imi place spre deosebire de alte branduri pentru ca:
    – il tine bateria foarte mult
    – il pot incarca fiind conectat la internet de pe pc/laptop via usb
    – este un device pe care il pot proteja, datele mele chiar sunt in siguranta, chiar daca il pierd, si chiar daca nu tin mare lucru pe dansul
    – beneficiez de rich multimedia integration, care nu e tocmai un business feature, dar e misto sa te uiti la un film full-feature, sau s-asculti muzici gramezi.
    – faza cu gps-ul e cam slaba ca soft, dar foarte misto ca hardware.
    – pot sa dau drumu la un client de sip, si in general, aplicatii (gen fring/skype/etc) care fac switch over intre conexiunile 3g/wifi in functie de disponibilitate.
    – si nu in ultimul rand, inca mai arata a telefon, plus ca se misca repede si nu, nu se blocheaza de fiecare data cand am nevoie de el, nu numai in primele cateva zile 🙂
    – ah, si-am uitat sa mentionez, toate astea la o viteza de procesor probabil de 10 ori mai mica decat orice htc.

    cand o sa faca htc un telefon care sa tina la feature-urile de mai sus, sa-mi trimita si mie de-un test, eventual sa-mi spuna pentru ce clasa l-au facut. nu voi fi asa de milos precum ati fost dumneavoastra.

    felicitari oricum pentru blog, era si timpul.
    /shark.

  3. Pingback: iPod Touch 4G | Gradinariu's Gadget Blog

Lasă un răspuns

